donderdag 9 juli 2009

Het is echt waar!!






Skaye is écht drachtig! We hebben vandaag bij de dierenarts opnieuw een echo gemaakt van Skaye's buik, en ze zitten er echt! Zoals ik al eerder vertelde kon het bijna niet missen, gezien de gedragsveranderingen die Skaye de laatste weken ondergaan heeft, maar nu kan ik het met zekerheid zeggen. WE KRIJGEN PUPPIES!
Hoeveel kan ik nog niet zeggen, want daarvoor is het nog te klein, maar drie hebben we er in ieder geval al gezien,
de dierenarts gaat uit van een stuk of acht, maar dat is nog even afwachten. Volgende week gaan we gewoon weer een echo maken om te kijken wat we dan kunnen zien. Er zijn foto's van deze echo gemaakt, en zodra ik die heb zal ik ze hierbij zetten.


5 opmerkingen:

  1. YOEHOEEEEE!!!!!

    Dat worden beschuit met muisjes, sla ze maar vast in prachtig joh....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd!!!!!!!!!!! Een droom die gaat uikomen!!!! HOERAAAAAAA!
    Groetjes, Wen, Boy en Minka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. YES YES eindelijk echt zeker :) :) Heerlijk om het zo'n goed nieuws het weekend in te gaan !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd!!!!! We gaan het dagboek bijhouden. Tot horens en heel veel geluk.

    Groetjes Chantal en Seth.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi Manon!

    een beetje achteraf berichtje, maar gefeliciteerd!! ben benieuwd wat er allemaal uitkomt aan mooie puppies!!

    Cocky

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een reactie. We hopen je snel weer te mogen begroeten.