woensdag 8 juli 2009

Eerste drie weken van de dracht in vogelvlucht


Aangezien je de eerste tijd amper iets aan Skaye gemerkt hebt wat zwangerschap betreft, heb ik daar nog weinig over kunnen vertellen. Nu is echter de periode aangebroken dat je steeds meer uiterlijke verschijnselen begint te merken en heb ik besloten een dagboek bij te gaan houden over de periode van de dracht. De eerste drie weken volgen hieronder in vogelvlucht:
Skaye is inmiddels 3 weken drachtig nu en de eerste zwangerschapsverschijnselen beginnen nu toch echt merkbaar te worden.
Het begon eigenlijk al binnen een week na de dekking. Ze was een stuk mutsiger en aanhankelijker en wilde heel graag alleen maar naast me liggen.
Sinds een week nu merk ik dat haar tepels iets rozer en dikker geworden zijn en sinds afgelopen maandag 5 juli heeft ze last van misselijkheid. Ze eet heel slecht en heeft regelmatig oprispingen.
De eerste echo hebben we vorige week donderdag 2 juli al gemaakt, maar daar kon je nog helemaal niks op ontdekken. Het tijdstip was ook echt heel vroeg, maar dat is het voordeel van bij een dierenarts werken, ;-).
Morgen donderdag 9 juli gaan we opnieuw een echo maken om te kijken of we dan inmiddels wel wat kunnen zien...

1 opmerking:

  1. Hoi Manon,

    Wat een super mooie site heb je gemaakt. Hartstikke leuk om zo vanalles te lezen hoe het gaat. Kan ik mijn verslaving goed in stand houden :).
    Heel veel succes morgen, spannend!

    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een reactie. We hopen je snel weer te mogen begroeten.