dinsdag 13 oktober 2009

De eerste dag van Blitzz

Hier een berichtje van Blitzz.








Ik zal even vertellen hoe mijn eerste avond en dag is geweest.
Gisteren vond ik het wel een beetje moeilijk om zomaar weg te gaan bij mijn broertjes en zusjes, maar toen mijn nieuwe mama zei dat ik Flame dinsdag weer zou zien, vond ik het niet meer zo erg.
toen we in de auto stapte wilde ik het liefst even de hele auto doorsnuffelen , want er hing wel een heel vreemd geurtje in de auto. Mama zei dat het van een ene Diva was.
Ik dacht nog oooooooo jeee een DIVA????? nou dat word wat dan.
Daarna gingen we eerst even die ene Diva ophalen bij een oma en opa thuis. Even kennis maken met een heel klein schattig hondje. Alleen ik kwam erachter dat ie ineens niet zo schattig meer was , want hij deed heel erg grommen naar mij. Maar echt hoor... ik was echt niet bang.... Ik dacht van lekker puh, ik pak je wel als Ikke wat groter ben.... mama zei dat ook. Die ene Diva deed wel een beetje lief alleen durfde niet zo in mijn buurt te komen.. Leek wel of ze een beetje bang van mij was... hahahah dacht ik, das mooi.
Daarna gingen we naar mijn nieuwe huis.....

Toen we binnen waren ben ik eerst het hele huis gaan doorsnuffelen. Het is echt een heel groot huisje voor mij alleen.
Er stond een hele grote bench met botjes en knuffels voor mij. Het hele huis was versierd door oma en tante Demelza.Er hingen allemaal blauwe slingers en op mijn bench stond Blitzz... nou ja Blitzz??? mijn oma was de i vergeten. stom he??!!!


Toen we gingen slapen mocht ik mee naar beneden. Papa had helemaal een dik kussen neergelegd en een bench neergezet met mijn blauwe dekentje erin. Maar die had ik allemaal niet nodig. Ik heb netjes naast het bed gelegen aan papa's kant en ik hoefde maar 1 keer die nacht naar buiten. Wel makkelijk want de tuin is bij de slaapkamer. Ik had alleen heel per ongeluk 1 plasje binnen in de slaapkamer gedaan. Toen de volgende morgen ik een poepje moest doen was mama precies op tijd om mij buiten te zetten. Ik heb het netjes buiten gedaan en toen heeft mama een heel feestje gebouwd omdat ze zo trots op mij was. Ik kreeg een lekker snoepje omdat ik het goed had gedaan. Toen mama helemaal klaar was moest zij gaan werken. Papa ging mama naar haar werk brengen. Wat was dat leuk zeg. Allemaal mensen die mij leuk vinden en die mij aaien. We hebben mama ook weer opgehaald en toen ging mama iets doen wat ik ook wel eens eerder heb gedaan... Ze ging met zo'n ding lawaai maken waar je droog van word. Ik was helemaal verbaasd dat zij die ook had.
Nadat we weer thuis waren zijn we even met papa en mama en oma naar intratuin geweest. Was een klein stukje lopen. We moesten even een nieuwe halsband kopen, want die er klaar lag voor mij was een beetje te groot. In de winkel waren er allemaal mensen die niet wisten wat ik voor hondje was. Iedereen wilde weten wat ik voor ras was.
Ik heb heerlijk in een karretje gezeten samen met Diva en Chico. Was heel gezellig. Daarna weer terug gelopen en toen was ik helemaal moe. Ik heb lekker een dutje gedaan en na mijn dutje heb ik samen met mijn nieuwe zus en en neefje buiten gespeeld in een hele grote tuin met veel gras. Ik kan daar ongestoord spelen. Een hele leuke grote buis lag er waar ik doorheen kon en heb toen de hele gevaarlijke kat gepest die elke keer in mijn buis zat. Ik sprong gewoon bovenop hem hoor...ik ben echt niet bang voor hem. Diva wel... maar ikke echt niet. Daarna heb ik lekker gegeten en ben ik nog uit geweest. Moet wel wennen aan de riem want vind het maar vreemd. Maar vind het wel leuk om naar buiten te gaan , want als ik dan alles netjes buiten doet dan vieren we met zijn vieren weer een heel klein feestje en krijg ik wat lekkers.


Ik heb er een paar foto's bij gedaan van alles wat ik gedaan heb deze twee dagen. Kan je ook zien dat het heel goed met me gaat.
Morgen ga ik geloof ik op visite bij een andere tante. Daar is ook een puppie.... Angel heet ze en ze is een franse buldogg van 14 wkn oud... Ik denk wel dat ik haar leuk gaat vinden hoor.


Nou hele dikke kus van Blitzz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor het achterlaten van een reactie. We hopen je snel weer te mogen begroeten.